U bevindt zich hier:
Alle prijzen zijn incl. 21% BTW

VRAAG EN ANTWOORD ( FAQ )

Op deze pagina hebben wij de belangrijkste vragen van onze klanten voor u opgesomd. Mocht u vraag er niet bij staan mail info@actielaminaat.nl of bel ons gerust op 040-2927396.

1. Hoe herken ik een goede laminaat ?

Laminaat wordt gemaakt van bij voorkeur een HDF vezel, hoe beter deze HDF vezel des te stabieler de laminaat. Verder is de gebruiksklasse van belang.

2. Welke ondervloer moet ik gebruiken ?

Elke ondervloer heeft zijn eigen specifieke eigenschappen. Via de volgende link kunt u nalezen welke ondervloer voor uw situatie geschikt is. 

3. Hoe moet ik een laminaat leggen ?

Het leggen van laminaat is niet heel moeilijk Er zijn wel belangrijke regels waar u zich aan moet houden, zoals rondom een ruimte vrij houden van ongeveer 1 cm ook bij deurstijlen en verwarmingbuisjes. In de verpakking van de geleverde laminaat kunt u een uitgebreide leginstructie vinden. Lees deze goed door want dit voorkomt veel ellende. Ook kunt u vooraf bij de website van de leverancier van het gekozen laminaat een filmpje bekijken of leginstructie downloaden en nalezen. Indien u niet zeker bent van uw eigen handigheid, dan kunnen wij u doorverwijzen naar een legger. Informeer naar de opties.

4. Heeft Laminaatvloeren-Outlet by Actielaminaat BV alles op voorraad ?

Helaas moeten wij hier nee op zeggen. In principe hebben wij de vloeren op onze website op voorraad. Ons magazijn is zeer goed gevuld met ongeveer 10.000 m2 laminaat. Wij hebben vele vloeren op voorraad. Mocht uw vloer niet voorradig zijn dan hebben wij afspraken met onze leveranciers en fabrikanten dat men de vloeren ( indien op voorraad bij de fabrikant ) in 2-3 werkdagen bij ons levert. Daarna kunnen wij met u een afspraak maken over het ophalen of de levering bij u thuis. Wij hebben verder een ruime voorraad plinten, ondervloeren en andere accessoires, ook hier geldt indien niet voorradig meestal snel in huis. Bezoek onze showroom en laat u verrassen met onze ruime voorraden.

5. Wat is de levertijd van mijn bestelling ?

De meeste artikelen zijn zeer snel leverbaar of op voorraad. Tijdens uw bestelling geeft u aan wanneer u geleverd wilt hebben en op welke dagen u beschikbaar bent ( gaarne 2 a 3 opties ). Indien uw voorkeur niet haalbaar is krijgt u daar zsm bericht over. De levertijd bedraagt daarom van enkele dagen tot maximaal ongeveer 1 tot 1,5 week.  

6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd ?

Wij hebben onze eigen chauffeurs, bussen en leveren van dinsdag t/m zaterdag ( op maandag gesloten ). Wij maken iedere week een nieuwe planning en werken niet met vaste leverdagen. Elke regio wordt wekelijks minimaal 1 keer aangedaan. Tijdens uw bestelling dient u aan te geven wat u levervoorkeursdag is ( gaarne 2-3 opties ) op basis van de voorkeuren van onze klanten maken wij een efficiente planning op regio en route. U krijgt ruimschoots vooraf bericht over de dag en tijd van leveren. Wij maken op donderdag voor de nieuwe week de nieuwe planning. U krijgt dan ook uiterlijk vrijdag telefonisch bericht over de exacte dag en tijd van leveren ( tijdvenster van 2 uur), indien kunnen wij u op de dag zelf 30 minuten van te voren bellen. Op dinsdag maken wij een aanvullende planning en kijken wij welke regio's extra aangedaan dienen te worden in die week. U krijgt dan op dinsdag ( einde van de dag ) bericht over de levering van die week. Voor orders berekenen wij €. 45,00 verzendkosten. Artikelen die via POST of PAKKET service verzonden kunnen worden, zullen tegen een veel lager tarief verzonden worden. Informeer daarom naar de mogelijkheden.  

7. Met zulke lage prijzen, moet het wel B-keus zijn ?

Een vraag die door veel klanten gesteld wordt. Wij leveren enkel 1e keus en geen B-keus, zoals sommige andere winkels roepen. Wij zijn dealer van gerenomeerde merken en deze zullen hun naam niet verbinden aan een bedrijf dat 2e keus artikelen levert. Laat u geen hogere prijs op de mouw spelden met deze B-keus verhalen. Efficient werken en een gedegen inkoop zorgen voor lage kosten, die wij weer in onze lage prijzen kunnen verwerken. En daar profiteert u als klant van. En zo hoort het !  

8. Wie is er verantwoordelijk voor de garantie ?

Na aanschaf van uw laminaat wilt u genieten van uw vloer. Mocht er onverhoopt toch problemen ontstaan dan dient u voor de garantie zich in eerste instantie tot ons te richten. U meldt uw probleem via de mail of per brief waarna wij uw melding in behandeling nemen. Wij geven alles door aan onze leverancier of fabrikant. Zij gaan bepalen wat het probleem of de oorzaak is van uw melding. Dit kan gebeuren aan de hand van een bezoek te plaatse. Er wordt door de leverancier een rapport opgemaakt. Dit rapport wordt aan ons verstrekt en wij zullen dan ook na ontvangst met u in contact treden om de uitslag van het rapport door te spreken. Eventuele oplossingen voor het probleem worden hierin ook aangegeven. Mocht u liever rechtstreeks contact opnemen met leverancier of fabrikant dan behoort dit ook altijd tot de mogelijkheden. Zij zijn verplicht uw melding in behandeling te nemen ( consumentrecht ).

9. Hoe dien ik mijn bestelling te betalen ?

Bij Laminaatvloeren-outlet by Actielaminaat BV rekent u de bestelling bij ophalen of levering af. U betaalt a contant of per PIN. Onze chauffeurs hebben altijd een mobiele PIN bij zodat u veilig kunt afrekenen. Vanuit Belgie is het enkel mogelijk om a contant of te rekenen. Wij accepteren geen bankcheques of eenmalige machtigingen. Mocht u toch de voorkeur hebben voor betaling vooraf dan dient u met ons in contact te treden over de juiste handelswijzen.

10. Mag ik retour brengen wat over is ?

Nee, niet alles kan in beginsel retour gebracht worden. Aan het retourneren zijn enkele voorwaarden verbonden. Die zijn als volgt. Voorraadartikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Niet voorraadartikelen, speciale bestellingen, op=op artikelen, restpartijen en houten vloeren mogen niet retour. Verder mogen enkel plinten, profielen en andere accessoires retour nadat hier vooraf ( voor aanschaf ) overleg over is geweest. Houdt u er rekening mee dat niet alles zomaar retour gebracht kan worden. Wilt u dat wij, bij uitzondering, het komen ophalen ? Geen probleem, wij brengen u dan wel €. 45,00 ophaal- en verwerkingskosten in rekening. Voorkom teleurstellingen en informeer vooraf over de mogelijkheid tot retourneren van artikelen. Nogmaals ga hier niet zomaar vanuit !

Mocht uw vraag hier niet bij staan, mail ons dan op info@actielaminaat.nl of bel ons op 040 2927396 en voor Belgie 0031 40 2927396.

Op deze pagina vind u ook enkele sfeerfoto's van laminaat in de huisomgeving. Op onze website vindt u nog veel meer sfeerfoto's. Zo krijgt u een goed beeld wat laminaat met uw woonomgeving doet.   

laminaat bij Actielaminaat 

laminaat bij Actielaminaat

laminaat 286 Melango Meister

Keurmerk mkbOK - klik voor gegevens Eurosafe shop keurmerk voor Actielaminaat BV
Waarom actielaminaat?
  • − De laagste in prijs
  • − 10.000 m2 op voorraad
  • − 100% Fabrieksgarantie
  • − Transport eigen beheer
  • − Betaling bij levering